30 Haziran 2015 Salı

On the road

denizin dalgasını duyuyorsun
ayın yansımasını görüyorsun sonra
o kokuyu çekemiyorsun içine
nedendir bilinmez deniz kokmuyor burada
sonra bir şarkı geliyor aklına
tüm o yaşanmışlıklar
alabildiğine düşünmeye başlıyorsun
nerede hata yaptığını
ne kadar sevdiğini
hiç yalan söylemediğini
çabaladığını
emek sarfettiğini düşünüyorsun
o nerede
ne yapıyor
beni düşünüyor mu diyorsun
ama asla emin olamadan
sevdi beni
diyorsun
denizi kokluyorsun tekrar
bu vapurda
denizin ortasında bir yerdeyiz
bu anı değerlendirmek gerek diyorsun
bir yere ait olmamanın verdiği umudu hissediyorsun
hayat aslında o kadar da kötü değil
uzaya ışınlanmasak da olur diyorsun

o da beni düşünür neden düşünmesin
geçmişi düşünür ama o hep
ya da geleceği
aslında hiç "şu an"ın tadını çıkaramadı
diyorsun
sonra sessizce şarkıyı söylemeye başlıyorsun
kimseler duymadan

khonak an dam ke neshinim dar eyvan, man o to



bunların sana yazıldığını anlayacaksın
sonra yüzünde hafif bir tebessüm oluşacak
belki bugün değil
bir gün
yazmaktan vazgeçersen bozuşuruz demiştin
ben de vazgeçmiyorum
senin için


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder